Tuesday 29 January 2013

SELAMAT DATANG KE BLOG SK MEDAN JAYA MARANG TERENGGANU


MAKLUMAN DARIPADA BLOGGER TEAM SKMJ 2013 :

MARANG (30 Januari 2013) : Unit Pembestarian dan Multimedia  di bawah JK ICT SK Medan Jaya, Marang pada hari ini melancarkan blog rasmi sekolah. Pasukan blog ini dikenali 'Blogger Team'  dianggotai Ahmad Radzi b Muhammad (Ketua Pengarang) dan Azarul Razamin Mat Said (Pengarang). Kedua-dua mereka ini adalah guru Program j-QAF di SK Medan Jaya bermula tahun ini, 2013. Sebelum ini Ahmad Radzi berkhidmat di SK Paya Resak, Marang dan Azarul Razamin di SK Seri Berang, Hulu Terengganu.

Ahmad Radzi Muhammad adalah lulusan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Gombak dan Azarul Razamin dari Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang Selangor.

Sekiranya warga SK Medan Jaya mempunyai sebarang kegiatan rasmi guru dan murid untuk dihebahkan, sila hantarkan maklumat seperti nama program/kegiatan, peserta (guru/murid), tempat, pencapaian kemenangan/prestasi, dan peringkat kegiatan (zon/daerah/negeri/kebangsaan) ke alamat emel berikut : skmedanjaya@gmail.com.
Terima kasih kerana menyokong kami. Komitmen Anda Kebanggan Kami.


"SK MEDAN JAYA GEMILANG, PASTI TERBILANG"

 
Blogger Team SKMJ 2013

No comments:

Post a Comment

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri yang di adakan pada 28 Jun 2018, tahniah kepada semua warga sekolah yang menjayakan program ini dengan ...