Thursday 5 March 2015

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE -10 2015


Khamis: 5 Mac 2015:  Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) SK Medan Jaya telah berjaya diadakan pada hari ini. Majlis Perasmian telah disempurnakan oleh Tn Hj Anuar bin Yahya (Ketua Penyelia Agensi Transformasi Negeri Terengganu (ATRA) menggantikan Dato' Hj Nik Dir bin Nik Wan Ku (Pegawai Penyelaras DUN Rhu Rendang) yang tidak dapat bersama pada kali ini. Majlis berjalan dengan baik mengikut agenda yang telah dirancang.

Dalam ucapan perasmian, Tn Hj Anuar bin Yahya menegaskan bahawa pendidikan sangat penting di dalam kehidupan dan beliau berharap agar PIBG SK Medan Jaya terus cemerlang dalam memantapkan pengurusan sekolah dan dalam mewujudkan kesepakatan dan keharmonian dengan ibubapa dan masyarakat.

Mesyuarat Agung kali ke-10 ini juga telah berjalan dengan baik dan pada tahun ini menyaksikan sedikit perubahan Jawatankuasa PIBG di kalangan ibubapa. Berikut adalah Jawatankuasa PIBG yang baharu di kalangan ibubapa/penjaga, manakala Jawatankuasa guru pula akan dilantik oleh pihak pentadbiran sekolah.

YDP: YM Engku Hamzah bin Engku Jalil (Kekal)
NYDP: Encik Mohd Samsuri bin Muhammad Latpi (Baru)
AJK Ibubapa:
  • Encik M. Ikram bin Zakaria (Baru)
  • Encik Mazlan bin Abdullah (Kekal)
  • Tengku Roslan bin Tengku Ibrahim (Baru)
  • Puan Fauziah bt Ahmad (Baru)
  • Puan Yuslinda bt Yusof (Baru)
  • Puan Hezlina bt Jani (Kekal)
Tahniah diucapkan kepada semua yang terpilih menerajui JK PIBG sekolah bagi sesi 2015. Selamat menjalankan tugas yang telah diamanahkan.





BT1

No comments:

Post a Comment

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri yang di adakan pada 28 Jun 2018, tahniah kepada semua warga sekolah yang menjayakan program ini dengan ...