Sunday 4 August 2013

MAJLIS KHATAM AL-QURAN IHYA RAMADHAN 2013 DI SAMBUT MERIAH

SK Medan Jaya: 1 Ogos 2013: Majlis Khatam Al-Quran Sempena Ramadhan SKMJ telah berjaya diadakan pada minggu lalu bertempat di Dewan Sakinah, SK Medan Jaya. Majlis bermula pada jam 9.00 Pagi itu di mulakan dengan Aluan daripada Pengacara Majlis, Ustaz Azarul Razamin b Mat Said.


PK 1 dan PK KOKO bersama Tetamu Jemputan


Majlis di teruskan dengan Aktiviti Gema Wahyu yang di sampaikan oleh Adik Nur Syakirah bt Mohd Hayat dan Fatin Ayunie bt Rozi.


Agenda seterusnya ucapan Perasmian oleh Encik Ahmad Bustaman b Rais, PK Pentadbiran SKMJ dan diikuti dengan Ceramah Khas Ramadhan oleh Ust Wan Rosli bin Mamat, Pegawai Agama Islam, Pejabat Agama Islam Daerah Marang.

Ucapan Perasmian Majlis
Ceramah Khas Ramadhan oleh Ust Wan Rosli bin Mamat
MAJLIS KHATAM AL-QURAN BERMULA












PENYAMPAIAN SIJIL KHATAM AL-QURAN KEPADA MURID TAHUN 6















PEMENANG KUIZ IHYA RAMADHAN TAHAP II

Seterusnya Penyampaian Hadiah kepada Pemenang Kuiz Ihya Ramadhan bagi Tahap II. Tahniah kepada semua pemenang.



WARNA-WARNI MAJLIS KHATAM AL-QURAN RAMADHAN 2013












Penutup Majlis, Penyampaian Cenderahati Kenangan kepada Ust Wan Rosli bin Mamat, Pegawai Agama Islam, Pejabat Agama Islam Daerah Marang.Pihak Sekolah mengucapkan ribuan Terima Kasih kepada Al-Fadhil Ustaz di atas kesudian beliau memeriahkan Majlis Khatam Al-Quran ini.



 BERGAMBAR KENANGAN DENGAN PESERTA KHATAM AL-QURAN RAMADHAN 2013


PIHAK SEKOLAH MENGUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA WARGA SK MEDAN JAYA YANG TERLIBAT MENJAYAKAN PROGRAM INI. SEMOGA AMALAN KITA DI TERIMA OLEH ALLAH SWT HENDAKNYA, AMEEN.


BT1

No comments:

Post a Comment

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri yang di adakan pada 28 Jun 2018, tahniah kepada semua warga sekolah yang menjayakan program ini dengan ...